poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Poradniki, poradniki... Źródła motywacji?

Dzień dobry moi mili!

Piszę dzisiaj w nastroju świątecznym, urodzinowym ;-) W prezencie na moje n - te urodziny dostałam książkę Ewy Chodakowskiej, pod dość sugestywnym tytułem "Zmień swoje życie z Ewą Chodakowską". Szczerze, to nie lubię poradników, książek typu "Jak być szczęśliwym", "Jak osiągnąć sukces", jednak tą jedną książkę chciałam mieć! O Ewie usłyszałam kilka miesięcy temu, w Pytaniu na Śniadanie jako "Trenerka całej Polski" opowiadała o zdrowym, aktywnym stylu życia, byciu bardziej fit. Znalazłam w Internecie jej ćwiczenia, ale dość szybko się zniechęciłam. Miałam mnóstwo wymówek, wolałam zjeść kolejną czekoladę niż się trochę ruszyć ;-) Ale jako, że mamy wiosnę (przynajmniej kalendarzową) wróciłam do ćwiczeń i w ten mój zapał (mam nadzieję, że nie słomiany!) wpisały się moje koleżanki obdarowując mnie tą pięknie wydaną książką. To może teraz tak w skrócie o niej opowiem. Ta książka to zbiór motywacji na 30 dni - 30 minut, 30 treningów, 30 przepisów. Wszystko okraszone pięknymi zdjęciami. Autorka przeznaczyła nawet trochę miejsca na nasze notatki - możemy wpisać jak się czujemy, ile zrobiliśmy; jest to coś na kształt notatnika/pamiętnika. Podobno 30 - dniowe treningi przynoszą zauważalny efekt, podobno czujesz się o niebo lepiej ;-) Za miesiąc (8 maja) podzielę się z Wami moimi wrażeniami na temat filozofii Ewy! Tymczasem trzymajcie kciuki, żebym wcześniej nie zrezygnowała ;-)



Autor: Ewa Chodakowska, Lefteris Kavoukis
Tytuł: "Zmień swoje życie z Ewą Chodakowską"
Liczba stron: 286









P. S. Karolinie, Katarzynie i Marlenie dziękuję za książkę, a Ewie za słodkości, bez których nie wyobrażam sobie życia ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz