piątek, 19 kwietnia 2013

Obejrzane

Z założenia blog miał opowiadać o książkach, ale filmy też lubię, więc pomyślałam, że co jakiś czas wspomnę o filmach, które oglądałam.

Na pierwszy ogień pójdą dwa tytuły. "The First Time" i "Now is Good" - filmy o nastolatkach, ale niekoniecznie tylko dla nastolatków. Nastolatką już od jakiegoś czasu nie jestem, a mimo to oba filmy mi się podobały.

Pierwszy film opowiada o tym jak jedno spotkanie może zmienić życie, a niewinna rozmowa staje się początkiem czegoś poważniejszego...

                                                         "The First Time"



Drugi film powstał na podstawie książki Jenny Downham "Zanim umrę" (chcę przeczytać). Opowiada o ostatnich chwilach życia chorej na białaczkę Tess. Niektórym film "Now is Good" przypomina "Szkołę uczuć". Mimo podobnego tematu, mnie "Szkoły uczuć" nie przypominał.

                          "Now is Good"

2 komentarze: