poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Moja pierwsza powieść Kinga

Jeszcze we wrześniu (!) zaczęłam czytać "Cmętarz zwieżąt" (błędy ortograficzne nie są przypadkowe) Stephena Kinga i do dzisiaj nie mogę przejść przez tą książkę. Nie wiem, czy to wina tej konkretnie historii, czy po prostu styl Kinga mi nie odpowiada... Odczekam jakiś czas i powrócę do opowieści o rodzinie Creedów... 

Jak wiadomo King należy do bardzo poczytnych pisarzy, większość jego książek została zekranizowana, więc pewnie coś w tym panu jest ;-) Ale ja nie oglądam horrorów, więc może horrory - książki też nie są dla mnie? Ha, ha, sama nie wiem! Może ktoś mógłby mi polecić jakąś książkę Kinga?



Autor: Stephen King
Tytuł: "Cmętarz zwieżąt"
Liczba stron: 519

4 komentarze:

  1. Jeśli chodzi o Kinga, mogę polecić "Wszystko jest względne" :) jest to właściwie bardziej zbiór opowiadań, ale książka zrobiła na mnie niesamowite wrażenie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również nie jestem znawczynią Kinga. Jedyną jego przeczytaną książką jest Zielona mila, chyba każdemu dobrze znana z adaptacji filmowej z Tom'em Hanks'em. Była to pierwsza moja książka, która przeczytałam po obejrzeniu filmu (wole jednak kolejność odwrotną)no i powiem że mimo wszystko jest wciągającą lekturą. Może rzeczywiście czas sięgnąć po jego inne książki i wtedy ocenić czy ta popularność jest uzasadniona :)
    Ula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ula, jeśli książkowa "Zielona mila" jest tak dobra jak film, to warto zabrać się do czytania. Dopiszę do swojej listy książek "Do przeczytania".

      Usuń