piątek, 22 stycznia 2016

Z wizytą w bibliotece...

Dawno już nie byłam w bibliotece, a książki zazwyczaj kupuję sobie w Internecie albo w stacjonarnych księgarniach. Jednak gdy Ośrodek Kultury i Biblioteka w mojej miejscowości zorganizowały coś na kształt drzwi otwartych, postanowiłam się wybrać ;-) Słyszałam, że biblioteka ciągle gromadzi książki (bo jako, że działa dopiero od niedawna, to nie ma ich zbyt wiele), więc postanowiłam dołożyć cegiełkę od siebie. I tak z mojej domowej biblioteczki "wyszły":

1) Barbara J. Zitwer "Klub kąpielowy angielskich dam"
2) Sheila Roberts "Słodsze niż czekolada"
3) Whitley Strieber "2012 Wojna o dusze"
4) Jeffrey Archer "Zasłyszane w kiciu"
5) Michael Crichton "System"
6) Daria Doncowa "Zjawa w adidasach"
7) Chris Ewan "Dobrego złodzieja przewodnik po Paryżu"
8) Chris Ewan "Dobrego złodzieja przewodnik po Amsterdamie"

Mam nadzieję, że komuś powyższe książeczki przypadną do gustu.

A jeśli o mnie chodzi, to założyłam kartę biblioteczną i wypożyczyłam trzy książki, o których wkrótce napiszę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz