niedziela, 30 sierpnia 2015

"Zbieg okoliczności" Katarzyna Pisarzewska


Autor: Katarzyna Pisarzewska
Tytuł: "Zbieg okoliczności"
Liczba stron: 403


Kolejny łup z nadmorskiego kiermaszu książek - "Zbieg okoliczności" Katarzyny Pisarzewskiej. Kupiłam ze względu na autorkę, w końcu to ona napisała "Halo, Wikta!", książkę, która za każdym razem, gdy ją czytam, mnie rozśmiesza. 

"Zbieg okoliczności" to powieść, która do ostatniej strony trzyma w napięciu. Niby mowa o małym miasteczku, w którym wszystko jest nudne i przewidywalne. Niby nic nowego się tam nie dzieje, niby wszyscy wszystko o wszystkich wiedzą... No właśnie... Niby... Tak naprawdę Gosztowo pełne jest sekretów, są też zbrodnie, które główna bohaterka Maria Gajda stara się rozwikłać. Nie brakuje tu też rodzinnych tajemnic, które oczywiście ujrzą światło dzienne...

Bardzo dobrze się czyta, historia trzyma w napięciu. Koleżanka mówi, że początek był lekko nudnawy (ja tego nie zauważyłam), ale później akcja się rozkręca.

Ciekawa lektura i nie żałuję, że dziś stoi na mojej półce ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz