poniedziałek, 17 sierpnia 2015

"Hopeless" Colleen Hoover

"Czasem odkrycie prawdy może odebrać nadzieję szybciej niż wiara w kłamstwa. To właśnie uświadamia sobie siedemnastoletnia Sky, kiedy spotyka Deana Holdera. Chłopak dorównuje jej złą reputacją i wzbudza w niej emocje, jakich wcześniej nie znała. W jego obecności Sky odczuwa strach i fascynację, ożywają wspomnienia, o których wolałby zapomnieć. Dziewczyna próbuje trzymać się na dystans - wie, że Holder oznacza jedno: kłopoty. On natomiast chce dowiedzieć się o niej jak najwięcej. Gdy Sky poznaje Deana bliżej, odkrywa, że nie jest on tym, za kogo go uważała, i że zna ją lepiej, niż ona sama siebie. Od tego momentu życie Sky bezpowrotnie się zmienia". Tyle z noty wydawniczej.

Książka pożyczona od piętnastoletniej Pati, którą przy okazji pozdrawiam! Czytało się szybko, myślałam, że niczym mnie ta książka nie zaskoczy, a jednak... Zaskoczyła... Choć wydawało mi się, że wiem, co zaraz przeczytam, to jednak pewnych wątków w ogóle się nie spodziewałam. Miło dać się zaskoczyć (napisała Ewa, która nie lubi niespodzianek) ;-)

P.S. Pożyczyłam ją koleżance na wakacje, przeczytała jednym tchem.


Autor: Colleen Hoover
Tytuł: "Hopeless"
Liczba stron: 377

2 komentarze: