niedziela, 29 września 2013

Dlaczego nie lubię Paulo Coelho?

Pewnie każdy z Was zetknął się kiedyś z twórczością Paulo Coelho. Też kiedyś miałam tę (nie)przyjemność. Przeczytałam kilka książek tego pana. To było kiedyś. Teraz, kiedy jestem w księgarni omijam półeczki z jego książkami. Hmm... Dlaczego? Po prostu przytłacza mnie ogrom złotych myśli atakujących mnie właściwie z każdej strony jego powieści. Czytając Coelho czuję się trochę tak jakbym czytała jakąś książeczkę z aforyzmami. Złota myśl goni złotą myśl i tak w kółko ;-/ Może ktoś to lubi, ja nie.
Żeby jednak oddać sprawiedliwość panu C., to muszę przyznać, że z książek jego autorstwa, które przeczytałam, najbardziej podobały mi się "Weronika postanawia umrzeć" i "Jedenaście minut". No, ale cóż... Czytałam je jeszcze w czasach, kiedy zbierałam złote myśli do zeszytu ;-)


                                         
                        Autor: Paulo Coelho                                                     Autor: Paulo Coelho
                     Tytuł: "Jedenaście minut"                                     Tytuł: "Weronika postanawia umrzeć"
                           Liczba stron: 229                                                       Liczba stron: 220

3 komentarze:

  1. Oj mnie też Coleho męczy, lubię bardzo czytać książki i nie ma dnia, bym nie przeczytał choć kilku stron, ale do tych zdecydowanie nie chce mi się wracać i mnie nie wciągają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że są ludzie, którzy czują tak jak ja ;-) Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Podzielam Twoje zdanie w 100%. Rowniez co do jedynych dwoch znosnych ksiazek Coelho :-) Pozdrawiam, Joanna

    OdpowiedzUsuń