wtorek, 8 października 2013

"Uważaj! Zapałka na zakręcie!"

"Zapałka na zakręcie" Krystyny Siesickiej to książka, którą czytałam jako nastolatka. Pamiętam, że wówczas wywarła na mnie duże wrażenie. Jest to historia trudnej, (bo) pierwszej miłości Mady i Marcina. Ale właściwie nie o nich chciałabym dzisiaj napisać.
Kiedy przypadkiem na jednej ze stron internetowych przeczytałam, że ukazało się wznowienie tej opowieści, postanowiłam książkę kupić. Jak postanowiłam, tak zrobiłam. Gdy tylko otworzyłam paczkę, natychmiast zabrałam się do czytania. I co? W pewnym sensie cofnęłam się w czasie, poczułam się prawie tak jakbym znowu miała naście lat. I choć dziś tę książkę odbieram trochę inaczej, to darzę ją pewnym sentymentem i myślę, że tak już zostanie ;-)


Autor: Krystyna Siesicka
Tytuł: "Zapałka na zakręcie"
Liczba stron: 182

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz