sobota, 8 października 2016

"Szczęście w cichą noc" Anna Ficner - Ogonowska (25)


Tytuł: "Szczęście w cichą noc"
Autor: Anna Ficner - Ogonowska
Liczba stron: 173
Wydawnictwo: ZNAK
25/52
(1,5 cm)


"Szczęście w cichą noc" to ciąg dalszy historii Hanki i Mikołaja (czwarta część). Jako, że pozostałe przypadły mi do gustu, myślałam, że teraz też tak będzie. Jak bardzo się myliłam... Pomysł był dobry, ukazanie jak ważne są tradycje i wybaczanie; wykonanie już gorzej - dużo tu czczej gadaniny... Być może jednak moja negatywna opinia na temat tej książki wynika z tego, że czytałam o świętach, gdy na dworze zamiast mrozu i śniegu był zaledwie deszcz? Może zimą poczułabym klimat tej opowieści?

Z noty wydawniczej:

Wejdź w świat magicznej wigilijnej opowieści o miłości, wybaczeniu i tradycji.

Wieczór wigilijny, za oknem śnieg. W domu radosny gwar i krzątanina, pachnie piernikiem i choinką.

Hania pragnie spędzić wigilię z najbliższymi osobami w rodzinnym domu. Chce spełnić marzenie mamy. Zapowiada się wspaniały czas, pełen mądrych rozmów, rozkochanych spojrzeń, radosnego śmiechu i wigilijnych smaków.
Zanim jednak na dobre ruszą przygotowania do wigilii, Hania musi jeszcze z kimś porozmawiać, by ostatecznie pogodzić się z przeszłością...

O autorze słów kilka:
Anna Ficner - Ogonowska jest nauczycielką, mężatką i mamą dwójki dzieci. Jej trylogia o miłości Hani i Mikołaja ("Alibi na szczęście", "Krok do szczęścia", "Zgoda na szczęście") zachwyciła blisko 300 tysięcy czytelników w całej Polsce.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz