środa, 31 sierpnia 2016

Obejrzane - Tumbledown (Nie ma mowy!)

Źródło: https://www.youtube.com/watch?v=8SSs4hW67QU


Film w klimacie, który bardzo lubię. W klimacie, którego nie potrafię opisać, a który musisz po prostu poczuć. Fabuła bardzo prosta. Po śmierci męża, słynnego muzyka, Hanna próbuje napisać jego biografie. Nie idzie jej najlepiej, ale wszystko się zmienia, gdy zatrudnia do pomocy nowojorskiego pisarza.  W głównych rolach Rebecca Hall (znana z filmu "Vicky Cristina Barcelona") i Jason Sudeikis (znany z wielu filmów komediowych).

Historia bardzo przyjemna w odbiorze, ale to nie ona zasługuje tu na największą uwagę. Najpiękniejsza w tym filmie jest muzyka! Piękne piosenki w wykonaniu Damiena Jurado. Bardzo serdecznie polecam soundtrack z tego filmu! Od wczoraj słucham na okrągło ;-)

Źródło: https://www.youtube.com/watch?v=RgmMlrI5DF0


Poniżej tekst (w tłumaczeniu filmowym) jednej z piosenek:

Hands on the table

"Zapamiętam nasze dłonie na stole
Nie mogłem wyrwać się spod twojego spojrzenia
I choć próbowałem wyplątać się z twego gniewu, nie mogłem
Nie lubię się poddawać
Tusz przesiąka przez kartki, na których zapisałem twoje imię
Ostrożnie zaplanowałem naszą ucieczkę
Przekazałbym ci klucz
By zapłacić sędziom za uwolnienie
Jeśli to by tego wymagało
Jestem płochliwą chmurką na twym szarym niebie
Nie przekraczaj mej drogi
Nie przekraczaj mej drogi
Byłem kaleki i zamglony, gdy wszedłem w twój kadr
Teraz się skupiam na twym imieniu 
A moje kolory bledną od dnia, gdy zmieniłem melodię
W pociągach, którymi do ciebie wracałem
Gdy straciłem zasięg, mówiłem do ciebie na papierze
Z parkingu do twojego łóżka, w którym cię teraz nie ma
Nie przekraczaj mej drogi
Wkrótce nastrój mi się pogorszy
Wkrótce nastrój mi się pogorszy"

Zródło: https://www.youtube.com/watch?v=E-aj18KcFRg



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz