sobota, 5 grudnia 2015

"Życie na pełnej petardzie, czyli wiara, polędwica i miłość" ks. Jan Kaczkowski, Piotr Żyłka


Autor: Ks. Jan Kaczkowski, Piotr Żyłka
Tytuł: "Życie na pełnej petardzie, czyli wiara, polędwica i miłość"
Liczba stron: 364
Wydawnictwo: WAM


Czytam właśnie książkę ks. Jana Kaczkowskiego i Piotra Żyłki pt. "Życie na pełnej petardzie, czyli wiara, polędwica i miłość". O księdzu Janie usłyszałam w tym roku. Jechałam z koleżanką na Woodstock i ona koniecznie chciała zdążyć na spotkanie z księdzem Janem, które odbywało się w Akademii Sztuk Przepięknych. Niestety na spotkanie nie dotarłyśmy, zaczęło się chyba 2 godziny wcześniej i po prostu nie zdążyłyśmy. Koleżanka była niepocieszona.  Trochę jednak mi o księdzu poopowiadała i pożyczyła jego książkę, którą czytam dopiero teraz.  Nie powinnam recenzować książki, której jeszcze nie przeczytałam, więc podzielę się tylko moimi spostrzeżeniami. Muszę przyznać, że ksiądz Jan Kaczkowski to postać nietuzinkowa, odważna i autentyczna. I taka jest też rozmowa Piotra Żyłki z księdzem Janem. Panowie poruszają trudne tematy, niczego nie owijają w bawełnę. 

W książce przeczytałam jedno zdanie, które już chyba na stałe utkwiło mi w głowie:



O autorach słów kilka:

Jan Kaczkowski (ur. w 1977 r. w Gdyni) - polski prezbiter rzymskokatolicki, doktor nauk teologicznych, bietyk, vloger, organizator i dyrektor Puckiego Hospicjum pw. św. Ojca Pio.

Piotr Żyłka - dziennikarz chrześcijański, publicysta, grafik komputerowy. Stworzył i prowadzi projekt faceBóg oraz polski profil papieża Franciszka.

Źródło: http://www.znak.com.pl/kartoteka,ksiazka,6418,Zycie-na-pelnej-petardzie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz