wtorek, 21 lipca 2020

Kobieta niezależna - kim jest?

Raczej nie czytam poradników, ich autorzy brzmią dla mnie jakby głosili jakieś prawdy objawione. Dlaczego więc sięgnęłam po książkę Kamili Rowińskiej "Kobieta niezależna"? Chciałam sprawdzić kim jest osoba, o której czytam w różnych miejscach. O czym jest książka sprzedana w kilkudziesięciu tysiącach egzemplarzy.
Nie mogę powiedzieć, że dowiedziałam się mnóstwa nowych rzeczy, ale takie też były. Niemniej jednak książka pozwoliła mi dużo spraw uporządkować i spojrzeć na nie z innej perspektywy. Zaznaczałam ważniejsze fragmenty, kilka punktów zanotowałam. Myślę, że jest to pozycja, którą śmiało można polecać kobietom szukającym swojego miejsca w życiu.

Jak można przeczytać na okładce, przeczytaj "Kobietę niezależną" i:

  • Zadbaj o swoją mentalną i finansową niezależność!
  • Poznaj ograniczające Cię przekonania na temat kariery i finansów.
  • Naucz się prostej i skutecznej metody zarządzania pieniędzmi i zbuduj swoje zabezpieczenie finansowe!
  • Zacznij lepiej zarządzać sobą w czasie i zyskaj wreszcie poczucie harmonii i czas dla siebie.
  • Znajdź w sobie motywację i odwagę do realizowania swoich celów.
  • Dowiedz się, jak pogodzić życie zawodowe i rodzinne.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz